Lista de opţiuniComparare

Intrebări frecvente (FAQ)

Întrebări frecvente:

 

Dacă nu sunt înregistrat pot să cumpăr?

Nu, înregistrarea este obligatorie pentru a putea cumpăra.

După înregistrare pot accesa webshop-ul cu datele mele înregistrate?

Da, imediat după înregistrare aveţi această posibilitate.

Care este modalitatea de căutare în WEBSHOP?

Pe site-ul nostru găsiţi mai multe funcţii de căutare, indifferent că e vorba de grupe de produse sau doar de expresii legate de produse.

Am posibilitatea să vizualizez comenzile mele?

Da, cu ajutorul linkului din mail-ul de confirmare.

Dacă aţi ales livrare la domiciliu şi plata prin ramburs.

În acest caz expediem produsele comandate prin URGENT CURIER iar livrarea se va face conform celor descrise sub meniul “Condiţii de livrare”.

Pot cumpăra şi produsele aflate sub meniul Promoţie?

Bineînţeles.

Cum pot urmări ce am în coş?

Click pe coşul de cumpărături din meniul din dreapta sau din meniul de sus.

Unde pot verifica datele mele de înregistrare?

După Accesare click pe Modificare date.

Dacă am terminat căutarea, respectiv cumpărarea în Webshop cum este recomandabil închiderea sesiunii?

Este recomandabil şi mai sigur daca închideţi sesiunea cu click pe meniul Închidere sesiune de pe pagina principală.

Dacă din greşeală am pus în coş produs(e) de care nu am nevoie pot să şterg din conţinutul coşului sau trebuie să reiau totul de la început?

Bineînţeles că puteţi şterge din conţinutul coşului, cu ocazia vizualizării conţinutului, click pe coşul roşu.

Nu trebuie să reluaţi totul de la început.

 

Dacă dintr-un produs doresc să cumpăr mai multe bucăţi o pot face numai una câte una?

Nu, aveţi posibilitatea să modificaţi cantitatea produselor aflate deja în coş. În cazul în care aţi introdus în coş şi produs(e) de care nu aveţi nevoie, vă rugăm nu modificaţi cantitatea la produsul respectiv la 0 ci ştergeţi produsul din coş cu click pe coşul roşu.

Cum pot finaliza cumpărarea dacă toate produsele sunt deja în coş?

La vizualizarea coşului, click pe butonul Expediază comanda.

De unde mă informez dacă produsul vizualizat de către mine este pe stoc?

Actualizăm Webshopul nostru consecvent în fiecare zi şi oferim produse care se pot cumpăra. Cu toate acestea nu este exclus ca un anumit produs să nu fie pe stoc. La aceste repere veţi găsi şi informaţia, că nu este pe stoc. Bineînţeles puteţi comanda şi aceste repere, doar că timpul de livrare va fi mai lung.

Cum vă pot contacta?

Aveţi posibilitatea să ne contactaţi personal la cel mai apropiat punct de lucru Munax, prin telefon, fax sau e-mail.

 

S.C. Munax S.R.L.

RO-300701, J35/950/2003, Timişoara, Calea Buziaşului nr. 105

Tel.: 0256-274 388, Fax: 0256-400 779

E-mail: webshop@munax.ro